Dieta na odchudzanie dla zapracowanych

Jeśli jesteś zapracowana i nie masz zbyt dużo czasu najlepszym wyjściem będzie dieta odchudzająca. Za pomocą takiej diety schudniesz nawet do 2 kilogramów w tydzień!

Sekretem tej diety jest to, że jest ona zbilansowana. Co to oznacza? Wszystkie posiłki które przyjmiesz zawierają odpowiednią ilość witamin oraz składników odżywczych.  Poznaj siedmiodniowy jadłospis sprawiający, że już po tygodniu poczujesz się lepiej, a twoja nadwaga minie jak ręką odjął.

W ciągu jednego dnia spożyte posiłki  posiadają lekko ponad 1000 kcal.

Jadłospis na cały tydzień

Zaczynamy od poniedziałku. Na śniadanie dla rozbudzenia pijemy połowę kawy z nisko-tłuszczowym mlekiem. Do tego dwie grahamki z twarożkiem, świeżym ogórkiem oraz lisicami sałaty. Jako drugie śniadanie możemy pozwolić sobie na kromkę chleba z jogurtem naturalnym  oraz jabłkiem. Obiad składa się ze 100g piersi z kurczaka z ziemniakami oraz sałatki ze świeżych warzyw. Do tego szklanka soku z pomarańczy. Na kolacje jemy ryż z włoszczyzną.

Ryba
We wtorek zaczynamy od lekkiego śniadania. Możemy lekko urozmaicić to z poniedziałku. Na obiad smażymy dwie kostki morszczuka z ziemniakami. Jako dodatek robimy sałatkę z kapusty, cebuli, marchewki oraz selera. Na kolacje dwie kromki chleba z sałatką z brokułów, szynki oraz sosem tysiąca wysp (jogurt naturalny oraz musztarda)

Podczas kolejnych dni stosujemy się do dań z poniedziałku oraz wtorku lekko modyfikując śniadanie, obiad ora kolację. Przykładowo zamiast piersi z kurczaka robimy rybę czy bitki wołowo. Oczywiście należy pamiętać o tym, żeby porcje były nie za duże.

Add a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *